2015. február 24., kedd

Kávés bögre capuccino krémmel

Harmadik alkalommal készítem már ezt a sütit: volt már csokiöntettel, volt kávés töltelékkel készült verzió - ehhez frissen érkezett konjac lisztemből kevertem capuccino krémet.














A sütihez:

  • 2 ek kókuszliszt
  • 1 db tojás
  • 1 ek kókuszolaj
  • 1 csapott ek útifű magéj
  • 15 gr fekete kávé
  • 1,5 kk eritrit
  • szódabikarbóna, aszkorbin sav
A felolvasztott kókuszolajhoz hozzáöntöttem az útifű maghéjat és a kávé egy részét. A "sütis" edényben összekevertem a lisztet, a tojást és az eritritet, hozzáadtam az olajos keveréket. Ezután kóstolásos alapon került bele még egy kicsi kávé, legvégül az aszkorbin sav és a szódabikarbóna. Mikróban 600W-on 3,5 percig sütöttem, eközben elkészítettem a krémet. (Minél sűrűbbet akarunk, annál több időt kell rá hagyni, így akár lehet az egészet a krémmel is kezdeni.)

A krémehez:
  • 5 gr fekete kávé
  • 2 ek ToTu krém
  • egy-két zutty coocomas
  • 0,5 mk konjac liszt
  • 1 kk eritritol

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése